Vertrouwenspersoon

Grensoverschrijdend gedrag kan impact hebben op iemand en het is belangrijk om er niet mee te blijven lopen als het je overkomt. Heb je iets meegemaakt, probeer er over te praten met iemand die je vertrouwt. Mocht je liever met iemand anders praten, dan kan dit met een vertrouwenspersoon. De vertrouwenscontactpersoon van SV Broekland is huisarts mevr. Lian Deunk. Zij is te bereiken via huisartsenpraktijk Het Raan te Raalte, telefoon 0572-351337. De vertrouwenscontactpersoon fungeert binnen de vereniging als eerste aanspreekpunt voor iedereen die een vraag heeft over of te maken heeft met grensoverschrijdend gedrag. Zij biedt een luisterend oor, geeft raad en verwijst zo nodig door voor geschikte hulpverlening.

Mocht je liever met iemand praten die geen enkele binding heeft met de vereniging dan kun je bellen of mailen met het Vertrouwenspunt Sport: telefoon 0900-2025590, email: vertrouwenspuntsport@nocnsf.nl

Vertrouwenspersoon

mevr. Lian Deunk